Projeten

Fuesvakanz 2021
Pädagogisches Projekt
15.02.2021 - 19.02.2021Léif Kanner, Léif Elteren,
Bedéngt duerch de Covid-19 mussen eis Diere leider erëm fir eng Zäit zoubleiwen.
Fir iech des Zäit e bëssen ze verschéineren, hunn mir eis iwwerluecht e Projet „Fuesvakanz 2021“ opzestelle fir dass dir déi geplangten Aktivitéite ganz einfach vun doheem aus nomaache kennt.
Mir wënschen iech vill Spaass dobäi a mir géifen eis iwwert är Erliefnisser freeën, déi dir eis per Mail op den zwergeland@sea.kayl.lu kennt zouloosse kommen.
Bleift gesond a monter
D'Equipe aus dem Zwergeland
Léif Kanner, Léif Elteren,
Bedéngt duerch de Covid-19 mussen eis Diere leider erëm fir eng Zäit zoubleiwen.
Fir iech des Zäit e bëssen ze verschéineren, hunn mir eis iwwerluecht e Projet „Fuesvakanz 2021“ opzestelle fir dass dir déi geplangten Aktivitéite ganz einfach vun doheem aus nomaache kennt.
Mir wënschen iech vill Spaass dobäi a mir géifen eis iwwert är Erliefnisser freeën, déi dir eis per Mail op den zwergeland@sea.kayl.lu kennt zouloosse kommen.
Bleift gesond a monter
D'Equipe aus dem Zwergeland
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Equipe SEA Zwergeland |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Entstehung | SEA Zwergeland |

Bastelaktiviteit zum Thema Musekprojet
Pädagogisches Projekt
25.02.2020 - 25.02.2020Fir eng kleng Ofwiesslung an de Museksprojet ze bréngen, maachen mir eng kleng Bastelaktiviteit.
Mir gin de Kanner Eng Virlag wou Nouten drop duergestallt sinn. Och wann Kanner keng Nouten leieren, ass et awer eng schéin Erënnerung un de Museksprojet wou si drun deel geholl hunn. Als Material stellen mir hinnen folgend Saachen zur Verfügung: faarweg Mosaiksteng, Paifensteppler, Knäpp, Stëfter, Pech an Scheier
Kanner kennen sech Material wat hinnen gefält selwer eraussichen an hiert Bild sou dekoréieren wei si wëllen.
Zum Schluss gi Biller an der Maison Relais opgehaangen.
Fir eng kleng Ofwiesslung an de Museksprojet ze bréngen, maachen mir eng kleng Bastelaktiviteit.
Mir gin de Kanner Eng Virlag wou Nouten drop duergestallt sinn. Och wann Kanner keng Nouten leieren, ass et awer eng schéin Erënnerung un de Museksprojet wou si drun deel geholl hunn. Als Material stellen mir hinnen folgend Saachen zur Verfügung: faarweg Mosaiksteng, Paifensteppler, Knäpp, Stëfter, Pech an Scheier
Kanner kennen sech Material wat hinnen gefält selwer eraussichen an hiert Bild sou dekoréieren wei si wëllen.
Zum Schluss gi Biller an der Maison Relais opgehaangen.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Silvana, Tamara |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | > Förderung vun der Aan-Hand-Koordination Kanner sollen Bastelmaterial, waat mir hinnen zur Verfügung stellen genee op dei virgezeechent Virlag leen Kanner sollen dei richteg Moossen vun den Paifensteppler schneiden an dono op Blaat pechen > Kreativiteit gett ugereegt Kanner kennen Nouten no hieren Virstellungen decoreieren |

Vorbereitung " Beschprojet"
Pädagogisches Projekt
25.02.2020 - 15.07.2020Ausflüge mit Kindern gehören zum Alltag von Schulen und Kindertagesstätten.
Auch Vormittage im Wald gehören dazu.
Gerade Ausflüge in den Wald tragen dem Bewegungsdrang und der Abenteuerlust der Kinder Rechnung.
Sie bieten Anlass für vielfältige Entdeckungen und Erkenntnisse. Bei ihren Streifzügen erforschen Kinder Tiere und Pflanzen und betrachten diese eingehend, spielen mit Naturmaterial und können sich dabei verlieren oder bauen mit Begeisterung Hütten aus Ästen und Zweigen.
Die Natur ist ein wesentlicher Bestandteil des Lebensumfeldes des Menschen und es ist wichtig, den Kindern einen Zugang zu ihr zu eröffnen.
Erst so kann die Natur ins Bewusstsein dringen und ein Element im Wertesystem der Kinder werden. Und nur auf diese Weise kann ein Kind die Natur schätzen lernen.
Ausflüge mit Kindern gehören zum Alltag von Schulen und Kindertagesstätten.
Auch Vormittage im Wald gehören dazu.
Gerade Ausflüge in den Wald tragen dem Bewegungsdrang und der Abenteuerlust der Kinder Rechnung.
Sie bieten Anlass für vielfältige Entdeckungen und Erkenntnisse. Bei ihren Streifzügen erforschen Kinder Tiere und Pflanzen und betrachten diese eingehend, spielen mit Naturmaterial und können sich dabei verlieren oder bauen mit Begeisterung Hütten aus Ästen und Zweigen.
Die Natur ist ein wesentlicher Bestandteil des Lebensumfeldes des Menschen und es ist wichtig, den Kindern einen Zugang zu ihr zu eröffnen.
Erst so kann die Natur ins Bewusstsein dringen und ein Element im Wertesystem der Kinder werden. Und nur auf diese Weise kann ein Kind die Natur schätzen lernen.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Mike |
| Name der Gruppe | D'Besch Zwergen |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | Natur-Wissenschaft Technik, Umwelt Körperbewusstsein Werteorientierung, Partizipation |
| Umgesetzt in Zusammenarbeit mit | Andere |
| Andere Partner | evtl Förster, CIGL |
| Thematisierte Handlungsfelder (max 2) | Werteorientierung, Demokratie, Partizipation Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit Naturwissenschaften, Umwelt, Technik |

Mir maache Croque Monsieur a Gemeisspiisercher
Pädagogisches Projekt
19.02.2020Zu eisem Kachdag kache mir Croque Monsieur an Tomaten,Mozzarella Spiissercher.
Fir unzefänke wäscht jidderee mol seng Hänn. Duerno setze Kanner sech all ronderëm den Dësch an erklären hinne wat mir genau maan a weieng Zutaten mir brauchen.
All Kand dierf puer Croque Monsieur maan (bësse botter op Brout geschmiert, dunn den Ham a Kéis drop geluet)
Duerno kennt Zalot un rei. Kanner kenne selbststänneg Tomaten a Mozzarella un de Spiiss man an duerno Cornichnons schnëppelen an a Rondele schneiden.
Zu eisem Kachdag kache mir Croque Monsieur an Tomaten,Mozzarella Spiissercher.
Fir unzefänke wäscht jidderee mol seng Hänn. Duerno setze Kanner sech all ronderëm den Dësch an erklären hinne wat mir genau maan a weieng Zutaten mir brauchen.
All Kand dierf puer Croque Monsieur maan (bësse botter op Brout geschmiert, dunn den Ham a Kéis drop geluet)
Duerno kennt Zalot un rei. Kanner kenne selbststänneg Tomaten a Mozzarella un de Spiiss man an duerno Cornichnons schnëppelen an a Rondele schneiden.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Kim,Yannick |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | Richtziel: Mir bréngen de Kanner kache méi no. |
| Anzahl der Kinder | 4 |
| Thematisierte Handlungsfelder (max 2) | Kreativität, Kunst, Kultur Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit |

Musekprojet. Farwenspill mat Instrumenter
Pädagogisches Projekt
07.01.2020 - 07.01.2020Kanner setzen sech am Turnsall an een Hallefkrees
Mir verdeelen hinnen verschidden Museksinstrumenter, déi mat verschidden Faarwen gekennzeechent sinn.
Ant Mëtt vum Krees leen mir déi selwecht Faarwen Reefer.
Et geet dreems, dass een auserwielten Kand vun engem Reef an den aneren hüpft. Op der Faarw wou Kand stoen bleift,
soll dat jeeweilegt Instrument mat der selwechter Faarf gespillt gin. Fir Spill méi spannend ze gestalten, leen mir, nodeems all Kand emol un der Rei war, Reefer dann méi weit auserneen, esou dass Kanner elo schonn dohin lafen mussen. Dei aner mussen weiderhin konzentréiert kucken, well soubal hier Faarf gewielt gëtt, sollen si hiert Instrument spillen.Kanner setzen sech am Turnsall an een Hallefkrees
Mir verdeelen hinnen verschidden Museksinstrumenter, déi mat verschidden Faarwen gekennzeechent sinn.
Ant Mëtt vum Krees leen mir déi selwecht Faarwen Reefer.
Et geet dreems, dass een auserwielten Kand vun engem Reef an den aneren hüpft. Op der Faarw wou Kand stoen bleift,
soll dat jeeweilegt Instrument mat der selwechter Faarf gespillt gin. Fir Spill méi spannend ze gestalten, leen mir, nodeems all Kand emol un der Rei war, Reefer dann méi weit auserneen, esou dass Kanner elo schonn dohin lafen mussen. Dei aner mussen weiderhin konzentréiert kucken, well soubal hier Faarf gewielt gëtt, sollen si hiert Instrument spillen.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Silvana, Tamara |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | > Orientierungskompetenz gëtt gestärkt |
| Thematisierte Handlungsfelder (max 2) | Emotionen, soziale Beziehungen Werteorientierung, Demokratie, Partizipation Sprache, Kommunikation, Medien |

Musekprojet(Klanggeschichte)
Pädagogisches Projekt
10.12.2019 - 10.12.2019Kanner setzen sech am Turnsall an een Hallefkrees
Mir verdeelen hinnen verschidden Museksinstrumenter, déi mat verschidden Faarwen gekennzeechent sinn.
Ant Mëtt vum Krees leen mir déi selwecht Faarwen Reefer.
Et geet dreems, dass een auserwielten Kand vun engem Reef an den aneren hüpft. Op der Faarw wou Kand stoen bleift,
soll dat jeeweilegt Instrument mat der selwechter Faarf gespillt gin. Fir Spill méi spannend ze gestalten, leen mir, nodeems all Kand emol un der Rei war, Reefer dann méi weit auserneen, esou dass Kanner elo schonn dohin lafen mussen. Dei aner mussen weiderhin konzentréiert kucken, well soubal hier Faarf gewielt gëtt, sollen si hiert Instrument spillen.Kanner setzen sech am Turnsall an een Hallefkrees
Mir verdeelen hinnen verschidden Museksinstrumenter, déi mat verschidden Faarwen gekennzeechent sinn.
Ant Mëtt vum Krees leen mir déi selwecht Faarwen Reefer.
Et geet dreems, dass een auserwielten Kand vun engem Reef an den aneren hüpft. Op der Faarw wou Kand stoen bleift,
soll dat jeeweilegt Instrument mat der selwechter Faarf gespillt gin. Fir Spill méi spannend ze gestalten, leen mir, nodeems all Kand emol un der Rei war, Reefer dann méi weit auserneen, esou dass Kanner elo schonn dohin lafen mussen. Dei aner mussen weiderhin konzentréiert kucken, well soubal hier Faarf gewielt gëtt, sollen si hiert Instrument spillen.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Silvana, Tamara |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | > Dei éischt musikalesch Grondkenntnisser vun de Kanner gëtt erméiglecht > Fuerderung vun der sproochlechen an rhythmeschen Kompetenz > Den Hörsenn vun de Kanner gëtt stimuléiert > Selbstbewosstsinn an sozial Kompetenz gëtt gestäerkt |

Musekprojet
Pädagogisches Projekt
19.11.2019 - 19.11.2019Bei eiser 2 Aktivitéit fir eisen Museksprojet konzentréieren mir eis op Sangen.
Am Virfeld sichen mir eis een Lidd eraus, (Frère jaques ) wou jiddereen kennt. Esou gi Kanner am Ufank net direkt iwwerrumpelt.
Lidd loossen mir si och emol vun der CD lauschteren, fir dass si sech kennen mat der Melodie bekannt maachen .
Nodeems mir Lidd puer mol gesongen hunn, versichen mir et am Kanon ze sangen. Dobäi
deelen mir Kanner an 2 Gruppen op, an leen Reiefolleg vun den Stemmen fest. (Wien ufänkt an bei wei enger Textzeile déi nächst Grupp agklemmt)
Zum Schluss maachen mir nach een Pantomime Spill.
Kanner kréien Käertercher gewisen (z.B eng Fra wou danzt) Sie sollen just mat Gestik an Mimik dat wat sech op den Illustréierten Käertercher befend nomaachen
Hei ass Ziel, dass Kanner nei Wieder kennen leieren an déi verschidden Kategorien vun eiser éischter Aktivitéit gi nach emol opgefrëscht.
Bei eiser 2 Aktivitéit fir eisen Museksprojet konzentréieren mir eis op Sangen.
Am Virfeld sichen mir eis een Lidd eraus, (Frère jaques ) wou jiddereen kennt. Esou gi Kanner am Ufank net direkt iwwerrumpelt.
Lidd loossen mir si och emol vun der CD lauschteren, fir dass si sech kennen mat der Melodie bekannt maachen .
Nodeems mir Lidd puer mol gesongen hunn, versichen mir et am Kanon ze sangen. Dobäi
deelen mir Kanner an 2 Gruppen op, an leen Reiefolleg vun den Stemmen fest. (Wien ufänkt an bei wei enger Textzeile déi nächst Grupp agklemmt)
Zum Schluss maachen mir nach een Pantomime Spill.
Kanner kréien Käertercher gewisen (z.B eng Fra wou danzt) Sie sollen just mat Gestik an Mimik dat wat sech op den Illustréierten Käertercher befend nomaachen
Hei ass Ziel, dass Kanner nei Wieder kennen leieren an déi verschidden Kategorien vun eiser éischter Aktivitéit gi nach emol opgefrëscht.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Silvana, Tamara |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | GZ1: Konzentratioun gëtt gefuerdert GZ2: Gemeinschaftlecht Erliefnis stäerken |
| Thematisierte Handlungsfelder (max 2) | Emotionen, soziale Beziehungen Sprache, Kommunikation, Medien Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit |
Musekprojet
Pädagogisches Projekt
12.11.2019 - 12.11.2019Eis éischt Aktivitéit fir de Museksprojet gëtt gestart
Fir Kanner schonn lues un déi verschidden Aarten vun Musek erunzeféieren, hunn mir
am Virfeld een Plakat preparéiert mat 4 verschidden Kategorien drop
Gestik&Mimik, Beweegung, Sangen, Instrumenter.
Dest erméiglecht de Kanner een éischten Androck wou si spilleresch gewuer gin, wei villfälteg Musek kann sinn.
Ausserdeem kréien Kanner kleng Käertercher zur Verfügung gestallt. Dorop befannen sech verschidden Biller, déi eppes mat Musek ze dinn hunn, awer och Biller wou naicht mat Musek ze dinn hunn.
An enger schéiner Ambiance gin Kanner léif opgefuerdert déi Käertercher zu den passenden Kategorien ze sortéieren.
Zum Schluss erlaben mir de Kanner schonn e puer Instrumenter auszeprobéieren, ouni weider drop anzegoen.Eis éischt Aktivitéit fir de Museksprojet gëtt gestart
Fir Kanner schonn lues un déi verschidden Aarten vun Musek erunzeféieren, hunn mir
am Virfeld een Plakat preparéiert mat 4 verschidden Kategorien drop
Gestik&Mimik, Beweegung, Sangen, Instrumenter.
Dest erméiglecht de Kanner een éischten Androck wou si spilleresch gewuer gin, wei villfälteg Musek kann sinn.
Ausserdeem kréien Kanner kleng Käertercher zur Verfügung gestallt. Dorop befannen sech verschidden Biller, déi eppes mat Musek ze dinn hunn, awer och Biller wou naicht mat Musek ze dinn hunn.
An enger schéiner Ambiance gin Kanner léif opgefuerdert déi Käertercher zu den passenden Kategorien ze sortéieren.
Zum Schluss erlaben mir de Kanner schonn e puer Instrumenter auszeprobéieren, ouni weider drop anzegoen.
» Galerie öffnen
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Silvana, Tamara |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | GZ1: Freed an Interesse un der Musek erwecken GZ2 Wouerhuelen vun Ënnerscheeder GZ 3 Ausprobéieren vun Instrumenter |

Aktivitäten gestalten mit den Kindern
Pädagogisches Projekt
12.11.2019 - 15.11.2019Das Projekt sieht vor am Tag selbst mit den Kindern zusammen eine Aktivität zu gestalten, die ihren Interessen entspricht.
Dabei soll ein Partizipationsverständnis entstehen, dass die Kinder bemerken, dass sie bei diesem Projekt selbst zu den aktiven Gestaltern und Akteuren gelten.
Bei dem Prozess eine Aktivität in der Gruppe gemeinsam festzulegen werden die kommunikative, soziale, demokratische Kompetenzen bei den Kindern gefördert. Sie lernen auf die Interessen anderer Rücksicht zu nehmen und eine Einigung untereinander zu treffen.
Dabei können sie ihr persönliche Verhaltensrepertoire Stück für Stück erweitern und verfeinern.
Es werden ausserdem viele kognitive Denkprozesse angeregt, indem die Kinder überlegen müssen welche Aktivität ihnen Spass macht.
Dieses Projekt soll unter Einbeziehung der Kinder in einem ko-konstrukivem Prozess stattfinden, welcher die Interessen der Kinder qualitativ weiter in den Vordergrund stellen soll.Das Projekt sieht vor am Tag selbst mit den Kindern zusammen eine Aktivität zu gestalten, die ihren Interessen entspricht.
Dabei soll ein Partizipationsverständnis entstehen, dass die Kinder bemerken, dass sie bei diesem Projekt selbst zu den aktiven Gestaltern und Akteuren gelten.
Bei dem Prozess eine Aktivität in der Gruppe gemeinsam festzulegen werden die kommunikative, soziale, demokratische Kompetenzen bei den Kindern gefördert. Sie lernen auf die Interessen anderer Rücksicht zu nehmen und eine Einigung untereinander zu treffen.
Dabei können sie ihr persönliche Verhaltensrepertoire Stück für Stück erweitern und verfeinern.
Es werden ausserdem viele kognitive Denkprozesse angeregt, indem die Kinder überlegen müssen welche Aktivität ihnen Spass macht.
Dieses Projekt soll unter Einbeziehung der Kinder in einem ko-konstrukivem Prozess stattfinden, welcher die Interessen der Kinder qualitativ weiter in den Vordergrund stellen soll.
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Verantwortliche(r) | Yannick |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | Grobziele : - Die Kinder sollen eigene Ideen entwickeln, welche Aktivität sie gerne machen wollen. - Die Kinder sollen selbst ohne Hilfe auf Ideen kommen. - Die Kinder sollen Aktivitäten auswählen, an denen sie Spass haben. Bereiche: - Kreativität : Die Kinder sollen kreativ sein und auf eigene Aktivitäten kommen an denen sie Interesse haben. - Sprache : Beim gemeinsamen Abstimmen, welche Aktivität heute durchgeführt werden soll, wird viel diskutiert. Dabei wird die Sprache der Kinder sehr gefördert. - Kommunikation : Die Kinder bereden auch untereinander, welche Aktivität durchgeführt werden soll, sie tauschen auch Ideen aus und versuchen beim treffen einer Einigung mit den anderen Kindern diese von ihrer Idee zu überzeugen. - Demokratie : Falls keine einigung gefunden wird, wird demokratisch abgestimmt welche von den vorgeschlagenen Aktivitäten durchgeführt werden soll. |
| Thematisierte Handlungsfelder (max 2) | Werteorientierung, Demokratie, Partizipation Sprache, Kommunikation, Medien Kreativität, Kunst, Kultur |

Mir entdecken Musekswelt
Pädagogisches Projekt
06.11.2019 - 06.11.2019An deenen leschten Joren, ass Musek an der Maison Relais e bëssen ze kuerz komm an net sou vill praktizéiert ginn. Dat ass schued, well eng musikalesch Fréierzéiung ganz vill bewierken kann.
Zemools an engem stressegen Alldag ass Musek een gudden Ausgläich, wat souwuel berouegen kann, mee och kennen Kanner sech mat den Instrumenter austoben.
Eist Haaptzil ass et net, de Kanner Nouten beizebrengen,
mee dass si Musekswelt kennen leieren an Méiglechkeet kréien, erauszefannen, ob si sech domat identifizéieren kennen.
Musek ass sou villfälteg an huet vill positiv Kompetenzen.
De ganzen Projet wäerten mir sou gestalten, fir de Kanner hiert Interesse unzereegen.
Dest wëllen mir erreechen, andeems mir tëschenduerch ëmmer nees Spiller ubidden, déi mat Musek ze dinn hunn. Well aus laanger Erfarung, hunn mir festgestallt, dass Kanner séier gelangweilt sinn, wann een net déi richteg Virgoensweis an dat passend Material huet.
Fir dass de Projet een rouden Fuedem kritt, wäerten mir eis am Viraus een Plang opstellen, wat mir alles fir eisen Museksprojet brauchen
An deenen leschten Joren, ass Musek an der Maison Relais e bëssen ze kuerz komm an net sou vill praktizéiert ginn. Dat ass schued, well eng musikalesch Fréierzéiung ganz vill bewierken kann.
Zemools an engem stressegen Alldag ass Musek een gudden Ausgläich, wat souwuel berouegen kann, mee och kennen Kanner sech mat den Instrumenter austoben.
Eist Haaptzil ass et net, de Kanner Nouten beizebrengen,
mee dass si Musekswelt kennen leieren an Méiglechkeet kréien, erauszefannen, ob si sech domat identifizéieren kennen.
Musek ass sou villfälteg an huet vill positiv Kompetenzen.
De ganzen Projet wäerten mir sou gestalten, fir de Kanner hiert Interesse unzereegen.
Dest wëllen mir erreechen, andeems mir tëschenduerch ëmmer nees Spiller ubidden, déi mat Musek ze dinn hunn. Well aus laanger Erfarung, hunn mir festgestallt, dass Kanner séier gelangweilt sinn, wann een net déi richteg Virgoensweis an dat passend Material huet.
Fir dass de Projet een rouden Fuedem kritt, wäerten mir eis am Viraus een Plang opstellen, wat mir alles fir eisen Museksprojet brauchen
| Typ | Pädagogisches Projekt |
| Zielgruppe / Alter der Kinder | 4-6 Jahre |
| Ziele | kognitive Beräich: > Fërderung vun der Sproochentwécklung > Kreéieren vun eegenen Lidder > Gehörsenn vun de Kanner gëtt aktivéiert
> Experimenter mat Téin an der eegener Stemm > Konzentratiounsvermeigen gëtt gestäerkt > Kreativitéit gëtt gefërdert
emotionale Beräich: Motorik: > Mond & Handmotorik gëtt trainéiert > een Gefill fir Rhythmus Beweegungen > Kierperbeherrschung entwéckelen
soziale Beräich > Kooperatiounsbereetschaft gëtt gestäerkt > Ausdauer an Gedold > Leieren an engem Grupp ze sangen |
| Entstehung | Silvana Tamara |