Wëllkomm op der Säit vum SEA Zwergeland

Cycle 1

Projeten





Fair kämpfen

Pädagogisches Projekt

15.07.2023 - 15.09.2024

Dieses Projekt ermöglicht den Kindern, gewaltfrei, in engem persönlichem körperlichem Kontakt zueinander zu treten. Durch einen positiven Umgang mit ihrer Kraft können sie spielerisch, ihren angestauten Frust, Ärger und ihre Aggressionen abbauen. Laut dem Fairness Gedanken, ist es ein gemeinsames Kämpfen nicht gegeneinander, sondern mit Achtung füreinander ohne Gewalt und ohne Gewinner und Verlierer. Dabei haben die Kinder die Möglichkeit ihre eigenen Grenzen und die des Anderen kennenzulernen und zu respektieren. Dies geschieht durch eine Selbstreflexion an mehreren Punkten. Die Kinder lernen den inneren und äußeren Schiedsrichter kennen. Außerdem bietet sich ihnen die Möglichkeit ihre Kraft einzusetzen ohne jemanden zu verletzten, ihre innere Stärke und Ressourcen kennen zu lernen. Sie setzen sich mit ihren eigenen Gefühlen auseinander sowie mit dem Umgang von Niederlagen. Sie können über sich hinauswachsen und ihr Selbstwertgefühl aufbauen. Das Projekt richtet sich sowohl an Jungen und Mädchen. Je nach Schwerpunkt der Einheit ist eine Einteilung in Alterskategorien oder Geschlecht jedoch manchmal sinnvoll. Es gibt verschiedenen kampforientierte Spiele.

Die einzelnen Einheiten des Projektes finden alle zwei Wochen einmal in der Woche statt.

Eine Einheit besteht aus drei Teilen:

1. Einleitung

Zu Beginn einer Einheit gibt es ein Einführungsspiel: Pass mit dem Boxhandschuh. Dazu versammeln sich die Teilnehmer in einem Kreis. Die wichtigsten Kommunikationsregeln werden besprochen unteranderem auch die Wichtigkeit der Kontaktaufnahme mit anderen. Die Teilnehmer machen sich danach abwechselnd Passen, indem sie den Namen des Kinders rufen und dann nachdem sie sichergestellt haben, dass das Kind bereit ist erfolgt der Pass. Die Aufgabe des Kindes besteht dabei zu reflektieren ob es sich an die Regeln halten konnte und ob es sich fair gegenüber seinen Mitspielern verhalten hat. Falls das Kind dies selbst erkennt macht es entweder 3 Kniebeugen oder 3 Liegestütze. (Innere Schiedsrichter) Falls der Teilnehmer sich dessen nicht bewusst ist, weist der Trainer ihn darauf hin und das Kind macht 10 Kniebeugen oder Liegestützen. (äußerer Schiedsrichter) Nachdem der Grundgedanke bei den meisten Kindern angekommen ist geht man dazu über sich aufzuwärmen.

2. Aufwärmen

Das Aufwärmen ist ein Bewegungsspiel. Das häufigste Spiel ist das Spiel mit dem 10 Pässen. Hier geht es darum, dass jede Mannschaft versucht sich 10 Pässe zu machen. Gelingt es einer Mannschaft kriegt diese ein Punkt. Auch hierbei wird sehr auf Fair Play geachtet, und es gilt weiterhin die Regel des inneren und äußeren Schiedsrichters.

3. Kampforientiertes Spiel

Nach dem Aufwärmen folgt das Kampforientierte Spiel. Zu Beginn werden die Sicherheitsmaßnahmen (Bsp.: kein Schmuck) und Regeln (welche Körperteile dürfen nicht berührt werden) festgelegt. Wichtigste Regel dabei ist, dass Stopp Stopp heißt. Danach folgt das Ritual, dass jeder Gruppenteilnehmer mit jedem anderen Gruppenteilnehmer durchführt. Dabei handelt es sich um ein Versprechen dem anderen Gegenüber „Fair zu sein“. Nach dem Ritual kann der erste Kampf stattfinden. Dazu wählt ein Kind sich einen Kampfpartner aus, wichtig ist, dass dieser auch bereit dazu ist sich auf den „Kampf“ einzulassen. Falls nicht wählt das Kind einen neuen Partner. Die beiden Kinder geben sich erneut nochmal das Versprechen anhand des Rituals einander Fair gegenüberzutreten.

Die beliebtesten Kämpfe sind der Schatzkampf und der Seitenschieberkampf. Weitere Kämpfe sind der Länderkampf, Hahnenkampf, Froschkampf und die Mausefalle. Das kampforientierte Spiel dauert entweder 30 Sekunden bis 1 Minute oder solange bis das Ziel erreicht ist. Die Aufgabe der anderen teilnehmenden Kinder ist das Anfeuern der beiden Kontrahenten.

4. Reflexion:

Nach dem Kampf reflektieren sich die Kinder, indem sie beurteilen ob sie fair waren oder nicht, heißt sich an die Regeln gehalten haben und respektvoll mit ihrem Gegenüber umgegangen sind. Ihr Partner gibt Ihnen ebenfalls die Rückmeldung wie er es aus seiner Sicht empfunden hat.

5. Abschluss

Zum Schluss der Einheit versammeln sich alle Kinder zu einem gemeinsamen Cool Down und einem Abschiedsritual.




» Galerie öffnen
Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Kim a Chantal
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele
  • Positiver Umgang mit Kraft und Aggression: Kinder die Möglichkeit geben gewaltfrei körperlich in engem Kontakt zueinander ihren angestauten Frust, Ärger und Aggressionen abzubauen.
  • Kraft einsetzen können ohne jemanden zu verletzen
  • Gemeinsam Kämpfen nicht gegeneinander: Fairness Gedanken: Achtung füreinander ohne Gewalt und ohne Gewinner und Verlierer
  • Seine eigenen Grenzen und die des Anderen kennenlernen und respektieren und zu reflektieren: Innerer und äußerer Schiedsrichter
  • Umgang mit Gefühlen und Niederlagen
  • Innere Stärken und Ressourcen erkennen /Aufbau des Selbstwertgefühls
Entstehung Im Alltag haben die Kinder oft das Bedürfnis miteinander zu raufen und zu toben. Durch dieses Projekt wird den Kindern die Möglichkeit gegeben, in einem angemessenen Rahmen sich körperlich gewaltfrei begegnen zu können.
Anzahl der Kinder 10
Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Emotionen, soziale Beziehungen
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit





default image

Plakat mat Fotoen

Pädagogisches Projekt

14.11.2022 - 13.01.2023

Am Alldag schaffen mir mat den Kanner, mir ënnerstëtzen si, begleeden se an fuerderen hier Autonomie. Daat hescht awer net dass mir si richteg kennen.

An eiser Aabescht ass et wichteg eng transparent Bezéiung mat den Elteren op ze bauen.

Fir d Elteren ass et wichteg Transparenz, Vertrauen un eiser Aabescht ze hunn. Dofir hunn mir eis en klengen Projet ausgeduecht, fir eng Zesummenaarbecht mat den Elteren opzebauen. Fir den Elteren eis Arabescht méi no ze bréngen.

Well mir d'Kanner besser kennen léieren wëllen an hier Famill, hunn mir eisen Projet doropshin opgebaut.

Den Projet ass en Plakat mat Fotoen /Biller opzestellen.

Wéi? Wat? Wou?

D'Elteren kréien vun eis en faarwegt Zecheblatt, eng kleng Rumm fir den Numm vum Kand drop ze schreiwen.

An mir froen d'Elteren wéineg Sproochen/ Nationalitéit si doheem hunn/schwätzen, an dorops hin kréien si d Fendlen zum passenden Land. Mir haten am virauser all méiglech Fendelen ausgeprint.

Mir erklären den Elteren dass dat en neien Projet ass, fir d'Kand besser kennen ze léieren. D'Elteren sollen den Plakat mat den Kanner doheem zesummen opstellen. Op dem Plakat solle Fotoen vum Kand, an hier Famill drop sinn, Hausdéieren, Saachen wou si gären Iessen, gären spillen, Hobbys. D'Elteren solle eis eng kleng Beschreiwung dobäi setzen. D'Fendlen gin dann och drop gepecht.

Déi Plakaten bréngen eis d'Kanner/Elteren erëm zeréck, den Plakat gëtt dann vun eis plastifizéiert an an den Gang opgehaangen. Déi gin Kannerhéischt opgehaangen, sou dass d'Kanner sech d'Plakaten ukucken kennen, an nofroen kennen, wien drop ass. Mir als Erzéier kucken dann d'Plakat mat dem Kand duerch, an fuerderen dann d'Sprooch vum Kand.

Am Alldag schaffen mir mat den Kanner, mir ënnerstëtzen si, begleeden se an fuerderen hier Autonomie. Daat hescht awer net dass mir si richteg kennen.

An eiser Aabescht ass et wichteg eng transparent Bezéiung mat den Elteren op ze bauen.

Fir d Elteren ass et wichteg Transparenz, Vertrauen un eiser Aabescht ze hunn. Dofir hunn mir eis en klengen Projet ausgeduecht, fir eng Zesummenaarbecht mat den Elteren opzebauen. Fir den Elteren eis Arabescht méi no ze bréngen.

Well mir d'Kanner besser kennen léieren wëllen an hier Famill, hunn mir eisen Projet doropshin opgebaut.

Den Projet ass en Plakat mat Fotoen /Biller opzestellen.

Wéi? Wat? Wou?

D'Elteren kréien vun eis en faarwegt Zecheblatt, eng kleng Rumm fir den Numm vum Kand drop ze schreiwen.

An mir froen d'Elteren wéineg Sproochen/ Nationalitéit si doheem hunn/schwätzen, an dorops hin kréien si d Fendlen zum passenden Land. Mir haten am virauser all méiglech Fendelen ausgeprint.

Mir erklären den Elteren dass dat en neien Projet ass, fir d'Kand besser kennen ze léieren. D'Elteren sollen den Plakat mat den Kanner doheem zesummen opstellen. Op dem Plakat solle Fotoen vum Kand, an hier Famill drop sinn, Hausdéieren, Saachen wou si gären Iessen, gären spillen, Hobbys. D'Elteren solle eis eng kleng Beschreiwung dobäi setzen. D'Fendlen gin dann och drop gepecht.

Déi Plakaten bréngen eis d'Kanner/Elteren erëm zeréck, den Plakat gëtt dann vun eis plastifizéiert an an den Gang opgehaangen. Déi gin Kannerhéischt opgehaangen, sou dass d'Kanner sech d'Plakaten ukucken kennen, an nofroen kennen, wien drop ass. Mir als Erzéier kucken dann d'Plakat mat dem Kand duerch, an fuerderen dann d'Sprooch vum Kand.




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Ana
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele

- Fuerderung vun der Sprooch an vun der Kommunikatioun

- Fuerderung vum Austausch

- Fuerderung vun der Zesummenarabescht Elteren/Kand/Erzéier

- Fuerderung vum Interesse vum Kand

Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Emotionen, soziale Beziehungen
Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Sprache, Kommunikation, Medien





default image

Klanggeschichte

Pädagogisches Projekt

02.06.2022 - 02.06.2022

Aktivitéit fënnt am rosa Sall statt.
Do kann een sech eng relax Atmosphäre schafen, an Kanner ginn net vun aner Saachen ofgelenkt.


An der Klanggeschicht kommen verschidden Instrumenter vir.
Kanner mussen dofir opmierksam sinn, wann ech hinnen Geschicht virliesen. Well heiandso kommen hier Instrumenter zum Asaaz.
Ech liesen Geschicht lues vir, fir dass Kanner genuch Zäit hun ze reagéieren an ze iwerleen wei een Instrument zu der Situatioun passt.
Dono widderhuelen mir Geschicht an Kanner sollen elo eleng probeieren hier Instrumenter richteg anzesetzen. Bei Bedarf kennen Kanner och gären hier Instrumenter enerteneen tauschen.

Aktivitéit fënnt am rosa Sall statt.
Do kann een sech eng relax Atmosphäre schafen, an Kanner ginn net vun aner Saachen ofgelenkt.


An der Klanggeschicht kommen verschidden Instrumenter vir.
Kanner mussen dofir opmierksam sinn, wann ech hinnen Geschicht virliesen. Well heiandso kommen hier Instrumenter zum Asaaz.
Ech liesen Geschicht lues vir, fir dass Kanner genuch Zäit hun ze reagéieren an ze iwerleen wei een Instrument zu der Situatioun passt.
Dono widderhuelen mir Geschicht an Kanner sollen elo eleng probeieren hier Instrumenter richteg anzesetzen. Bei Bedarf kennen Kanner och gären hier Instrumenter enerteneen tauschen.




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Silvana, Houdda
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele > Kanner sollen gutt nolauschteren fir dass si den Inhalt vun der Geschicht verstinn.

> Kanner sollen sech konzentréieren an oppassen wéini et un hirem Tour ass an och mussen si wëssen wei haart an schnell si hiert Instrument spillen sollen

> Kanner sollen sech géigesäiteg hellefen

Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Emotionen, soziale Beziehungen
Sprache, Kommunikation, Medien
Kreativität, Kunst, Kultur





default image

Mer planzen un

Pädagogisches Projekt

01.06.2022 - 15.07.2022

Idee ass dass Kanner verstinn an erkennen dass Geméis net nëmmen aus engem Geschäft kennt, an dass een Geméis sou wei Uebst och selwer uplanzen kann. Dass och am Zesummenhang mam Ernährungsprojet wou Kanner gewisen kréien vun wou iessen kennt an wat een domadder maachen kann. Wei laang dauert et bis dass Geméis/Uebst wiisst an wéini se zeideg sinn. Dass se gesinn dass wann se eppes schaffen och spéider den Resultat gesinn. Dass se den wärdegang vum Uebst/Geméis gesinn. Sie leieren wat Planzen brauchen fir ze wuessen. Duerch Planzen kennen mer den Gaart verschéineren.
Sie gesinn wann Uebst/Geméis zeideg sinn wat een domadder mann kann, dass een domadder kachen kann mee awer och gedenks domat mann kann.

Idee ass dass Kanner verstinn an erkennen dass Geméis net nëmmen aus engem Geschäft kennt, an dass een Geméis sou wei Uebst och selwer uplanzen kann. Dass och am Zesummenhang mam Ernährungsprojet wou Kanner gewisen kréien vun wou iessen kennt an wat een domadder maachen kann. Wei laang dauert et bis dass Geméis/Uebst wiisst an wéini se zeideg sinn. Dass se gesinn dass wann se eppes schaffen och spéider den Resultat gesinn. Dass se den wärdegang vum Uebst/Geméis gesinn. Sie leieren wat Planzen brauchen fir ze wuessen. Duerch Planzen kennen mer den Gaart verschéineren.
Sie gesinn wann Uebst/Geméis zeideg sinn wat een domadder mann kann, dass een domadder kachen kann mee awer och gedenks domat mann kann.




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Ailene, Tom, Houda, Isabella
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele

- Kanner sollen zesummen schaffen kennen.

- Mam Gaardenmaterial kennen schaffen kennen.

- Dass se planzen kennen léieren.

- Och wat kann ech mat den Planzen (Uebst/Geméis) mann.

- Den Wachstumsprozess vun den Planzen gesinn.

Entstehung Ailene
Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Kreativität, Kunst, Kultur
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit
Naturwissenschaften, Umwelt, Technik





Mir leieren Instrumenter kennen

Pädagogisches Projekt

05.05.2022 - 05.05.2022

An dëser  Aktivitéit kreien Kanner Instrumenter gewisen an erkläert. Am Virfeld hunn ech verschidden Biller vun Instrumenter ausgedréckt an plastifizéiert.

Zu all Bild hunn ech dat passend Stéck dozou gesicht, z.B fir Trommel brauchen mir nach Bengelen. Fir de Piano een Hocker fir sech drop ze setzen...

Kanner setzen sech an een klenge Krees an mir leen all des Biller an Mëtt.
Elo geet et drëms, dass Kanner jeeweils dei passend Biller zu all Instrument sichen. Et ass bessen ze vergläichen mat Memory. Wann si een Bild richteg zougeuerdent hun, sollen si Instrument benennen. An der Këscht kennen sie dann kucken, ob si dat gewielten Instrument doran fannen an domat spillen. Esou leieren Kanner och den Klang vum Instrument kennenAn dëser  Aktivitéit kreien Kanner Instrumenter gewisen an erkläert. Am Virfeld hunn ech verschidden Biller vun Instrumenter ausgedréckt an plastifizéiert.

Zu all Bild hunn ech dat passend Stéck dozou gesicht, z.B fir Trommel brauchen mir nach Bengelen. Fir de Piano een Hocker fir sech drop ze setzen...

Kanner setzen sech an een klenge Krees an mir leen all des Biller an Mëtt.
Elo geet et drëms, dass Kanner jeeweils dei passend Biller zu all Instrument sichen. Et ass bessen ze vergläichen mat Memory. Wann si een Bild richteg zougeuerdent hun, sollen si Instrument benennen. An der Këscht kennen sie dann kucken, ob si dat gewielten Instrument doran fannen an domat spillen. Esou leieren Kanner och den Klang vum Instrument kennen


Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Silvana, Houdda
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele
> Kanner sollen Instrumenter mam Numm nennen

> Kanner sollen déi passend Biller fannen déi beieneen passen an se richteg zouerdnen

> Kanner sollen sech op de Klang vum Instrument konzentréieren
Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Sprache, Kommunikation, Medien
Kreativität, Kunst, Kultur
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit





default image

Den Restaurant beim Remy

Pädagogisches Projekt

10.01.2022 - 15.07.2023

Den Remy ass eng kleng Maus déi ganz gutt kachen kann, an och gären vun allem ësst. Den Remy ass ëmmer mat den Kanner am Restaurant an hellt bei den Aktivitéiten vun den Kanner och ëmmer mat deel.

En mol den Mount proposéiert den Remy eisen Kanner eng Bak/Kach Aktivitéit an eiser SEA.

Den Remy well eis Kanner awer och besser kennen léieren, an dofir geet heen all Weekend bei en Kand heem fir en flotten Weekend mat him ze verbréngen. Do kennen Kanner mam Remy eppes flottes kachen oder baken. Den Remy hellt ëmmer säin Rezept-Buch bei d Kanner mat. D'Elteren solle d’Rezept dann dran schreiwen an puer Fotoen vun der flotter Aktivitéit maachen.

Wann d’Kand Méindes dann ant Schoul kennt, kucken mir d Buch mam Kand duerch an froe se wéi si déi Erfarung mam Remy fond hunn.

Den Remy ass eng kleng Maus déi ganz gutt kachen kann, an och gären vun allem ësst. Den Remy ass ëmmer mat den Kanner am Restaurant an hellt bei den Aktivitéiten vun den Kanner och ëmmer mat deel.

En mol den Mount proposéiert den Remy eisen Kanner eng Bak/Kach Aktivitéit an eiser SEA.

Den Remy well eis Kanner awer och besser kennen léieren, an dofir geet heen all Weekend bei en Kand heem fir en flotten Weekend mat him ze verbréngen. Do kennen Kanner mam Remy eppes flottes kachen oder baken. Den Remy hellt ëmmer säin Rezept-Buch bei d Kanner mat. D'Elteren solle d’Rezept dann dran schreiwen an puer Fotoen vun der flotter Aktivitéit maachen.

Wann d’Kand Méindes dann ant Schoul kennt, kucken mir d Buch mam Kand duerch an froe se wéi si déi Erfarung mam Remy fond hunn.




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Ana + Lili
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Emotionen, soziale Beziehungen
Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Sprache, Kommunikation, Medien
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit





default image

Mir planzen eis eegen Beeter

Pädagogisches Projekt

30.09.2021 - 30.09.2021

Mat dëser Aktivitéit kennen Kanner Neigier zur Natur entwéckelen. Sie gesinn, wei aus engem Somkär, den se selwer unseinen, eppes eruwiisst an datt erweckt Erfollegserliefnisser beim Kand.
Vue dass am Wanter net méi sou vill ugeplanzt kann gin , hun mir eis am Viraus Gedanken gemaach, wei een Geméis an Fro kéint kommen an déi dann besuergt, dei mir fir unzeplanzen brauchen.

Den Som planzen mir an een Pneu, déi mat extra Faarf ugemoolt gin ass. Befiert mir ufänken, maachen mir d Kanner mat den Utensilien bekannt. All Kand kritt dann eng Schepp ant Hand an dann kann et schon lassgoen.Mat dëser Aktivitéit kennen Kanner Neigier zur Natur entwéckelen. Sie gesinn, wei aus engem Somkär, den se selwer unseinen, eppes eruwiisst an datt erweckt Erfollegserliefnisser beim Kand.
Vue dass am Wanter net méi sou vill ugeplanzt kann gin , hun mir eis am Viraus Gedanken gemaach, wei een Geméis an Fro kéint kommen an déi dann besuergt, dei mir fir unzeplanzen brauchen.

Den Som planzen mir an een Pneu, déi mat extra Faarf ugemoolt gin ass. Befiert mir ufänken, maachen mir d Kanner mat den Utensilien bekannt. All Kand kritt dann eng Schepp ant Hand an dann kann et schon lassgoen.


Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Silvana, Mike
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele > Sinneserfahrung vun de Kanner gett ugereegt

> Kanner leieren den Unbau vun Planzen an Liewensmettel kennen

> Kanner leieren Verantwortung ze iwerhuelen





default image

Fuesvakanz 2021

Pädagogisches Projekt

15.02.2021 - 19.02.2021

Léif Kanner, Léif Elteren,

 

Bedéngt duerch de Covid-19 mussen eis Diere leider erëm fir eng Zäit zoubleiwen.

Fir iech des Zäit e bëssen ze verschéineren, hunn mir eis iwwerluecht e Projet „Fuesvakanz 2021“ opzestelle fir dass dir déi geplangten Aktivitéite ganz einfach vun doheem aus nomaache kennt.

Mir wënschen iech vill Spaass dobäi a mir géifen eis iwwert är Erliefnisser freeën, déi dir eis per Mail op den zwergeland@sea.kayl.lu kennt zouloosse kommen.

Bleift gesond a monter

D'Equipe aus dem Zwergeland

Léif Kanner, Léif Elteren,

 

Bedéngt duerch de Covid-19 mussen eis Diere leider erëm fir eng Zäit zoubleiwen.

Fir iech des Zäit e bëssen ze verschéineren, hunn mir eis iwwerluecht e Projet „Fuesvakanz 2021“ opzestelle fir dass dir déi geplangten Aktivitéite ganz einfach vun doheem aus nomaache kennt.

Mir wënschen iech vill Spaass dobäi a mir géifen eis iwwert är Erliefnisser freeën, déi dir eis per Mail op den zwergeland@sea.kayl.lu kennt zouloosse kommen.

Bleift gesond a monter

D'Equipe aus dem Zwergeland




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Equipe SEA Zwergeland
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Entstehung SEA Zwergeland





Bastelaktiviteit zum Thema Musekprojet

Pädagogisches Projekt

25.02.2020 - 25.02.2020

Fir eng kleng Ofwiesslung an de Museksprojet ze bréngen, maachen mir eng kleng Bastelaktiviteit.
Mir gin de Kanner Eng Virlag wou Nouten drop duergestallt sinn. Och wann Kanner keng Nouten leieren, ass et awer eng schéin Erënnerung un de Museksprojet wou si drun deel geholl hunn. Als Material stellen mir hinnen folgend Saachen zur Verfügung: faarweg Mosaiksteng, Paifensteppler, Knäpp, Stëfter, Pech an Scheier
Kanner kennen sech Material wat hinnen gefält selwer eraussichen an hiert Bild sou dekoréieren wei si wëllen.
Zum Schluss gi Biller an der Maison Relais opgehaangen.

Fir eng kleng Ofwiesslung an de Museksprojet ze bréngen, maachen mir eng kleng Bastelaktiviteit.
Mir gin de Kanner Eng Virlag wou Nouten drop duergestallt sinn. Och wann Kanner keng Nouten leieren, ass et awer eng schéin Erënnerung un de Museksprojet wou si drun deel geholl hunn. Als Material stellen mir hinnen folgend Saachen zur Verfügung: faarweg Mosaiksteng, Paifensteppler, Knäpp, Stëfter, Pech an Scheier
Kanner kennen sech Material wat hinnen gefält selwer eraussichen an hiert Bild sou dekoréieren wei si wëllen.
Zum Schluss gi Biller an der Maison Relais opgehaangen.




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Silvana, Tamara
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele > Förderung vun der Aan-Hand-Koordination

Kanner sollen Bastelmaterial, waat mir hinnen zur Verfügung stellen genee op dei virgezeechent Virlag leen

Kanner sollen dei richteg Moossen vun den Paifensteppler schneiden an dono op Blaat pechen

> Kreativiteit gett ugereegt

Kanner kennen Nouten no hieren Virstellungen decoreieren





Vorbereitung " Beschprojet"

Pädagogisches Projekt

25.02.2020 - 15.07.2020

Ausflüge mit Kindern gehören zum Alltag von Schulen und Kindertagesstätten.

Auch Vormittage im Wald gehören dazu.

Gerade Ausflüge in den Wald tragen dem Bewegungsdrang und der Abenteuerlust der Kinder Rechnung.

Sie bieten Anlass für vielfältige Entdeckungen und Erkenntnisse. Bei ihren Streifzügen erforschen Kinder Tiere und Pflanzen und betrachten diese eingehend, spielen mit Naturmaterial und können sich dabei verlieren oder bauen mit Begeisterung Hütten aus Ästen und Zweigen.

Die Natur ist ein wesentlicher Bestandteil des Lebensumfeldes des Menschen und es ist wichtig, den Kindern einen Zugang zu ihr zu eröffnen.

Erst so kann die Natur ins Bewusstsein dringen und ein Element im Wertesystem der Kinder werden. Und nur auf diese Weise kann ein Kind die Natur schätzen lernen.






 

Ausflüge mit Kindern gehören zum Alltag von Schulen und Kindertagesstätten.

Auch Vormittage im Wald gehören dazu.

Gerade Ausflüge in den Wald tragen dem Bewegungsdrang und der Abenteuerlust der Kinder Rechnung.

Sie bieten Anlass für vielfältige Entdeckungen und Erkenntnisse. Bei ihren Streifzügen erforschen Kinder Tiere und Pflanzen und betrachten diese eingehend, spielen mit Naturmaterial und können sich dabei verlieren oder bauen mit Begeisterung Hütten aus Ästen und Zweigen.

Die Natur ist ein wesentlicher Bestandteil des Lebensumfeldes des Menschen und es ist wichtig, den Kindern einen Zugang zu ihr zu eröffnen.

Erst so kann die Natur ins Bewusstsein dringen und ein Element im Wertesystem der Kinder werden. Und nur auf diese Weise kann ein Kind die Natur schätzen lernen.






 




Typ Pädagogisches Projekt
Verantwortliche(r) Mike
Name der Gruppe D'Besch Zwergen
Zielgruppe / Alter der Kinder 4-6 Jahre
Ziele Natur-Wissenschaft Technik, Umwelt
Körperbewusstsein
Werteorientierung, Partizipation
Umgesetzt in Zusammenarbeit mit Andere
Andere Partner evtl Förster, CIGL
Thematisierte Handlungsfelder (max 2) Werteorientierung, Demokratie, Partizipation
Bewegung, Körperbewusstsein, Gesundheit
Naturwissenschaften, Umwelt, Technik